середа, 18 травня 2016 р.

Метод проектів

Метод проектів включає кілька стратегій, які забезпечують залучення в навчальний процес кожного учнів, незалежно від його індивідуального навчального стилю. Часто учні взаємодіють з експертами та шкільними лідерами, які допомагають їм знайти відповіді на питання і отримати більш глибоке уявлення дослідження. Технології підтримують навчання протягом всього проекту, оскільки в проект вбудовані кілька типів оцінювання, що забезпечує виконання роботи на дуже високому рівні.


На базі добре структурованого плану навчального проекту учні отримують результати високого рівня, а вчителі корисний досвід.

Існує багато видів проектів, які використовуються при навчанні учнів. Ефективними є проекти, в яких досягнутий баланс між рівнем самостійної діяльності учнів у розробці та виконанні проектів і рівнем втручання вчителя, який планує загальну структуру, надає підтримку, фокусує та спрямовує роботу учнів. Наведені нижче основні ознаки вдалих проектів допоможуть з’ясувати, коли навчання з використанням методу проектів стає ефективним.


Добре організоване навчання з використанням методу проектів залучає учнів до самостійного виконання навчальних завдань, які не мають однозначної відповіді на сторінках їх навчальних посібників та пов’язані з реальним життям. Виконання проектних завдань привчає учнів приймати рішення та використовувати свої інтереси та захоплення задля отримання потрібних результатів. Учні вчаться у процесі дослідницької діяльності та самі приймають рішення щодо виконання проектних завдань, найчастіше працюють у складі малих груп, виконуючи специфічні ролі, що допомагають їм проявити свої інтереси та найкращі індивідуальні здібності. Вчитель бере на себе роль  помічника та наставника.Навчання за методом проектів передбачає постійне та різноманітне оцінювання.

Зрозумілі для учнів очікування щодо виконання ними проектів та їх знань та вмінь визначаються на початку виконання ними проекту та неодноразово оцінюються в ході виконання ними проекту з використанням різних методів і інструментів оцінювання. Учні мають моделі та інструкції для якісного виконання роботи та розуміють, чого від них очікують ще перед початком виконання ними проектів. В ході виконання учнями проектів передбачені можливості для аналізу, зворотного зв'язку від учителя та однокласників щодо їх роботи та відведений час та можливості для внесення необхідних змін.

Немає коментарів:

Дописати коментар